-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "jap" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: BPH PBK leży jak dupa już drugi dzień
Date: Tue, 20 Jan 2004 22:11:51 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 99
Message-ID: <buk5nq$gjt$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <1...@n...onet.pl>
<bujgh1$hit$1@atlantis.news.tpi.pl> <bujs95$d68$2@absinth.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: xx184.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1074633275 17021 80.54.117.184 (20 Jan 2004 21:14:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Jan 2004 21:14:35 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:278934
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
wiadomości news:bujs95$d68$2@absinth.dialog.net.pl...
> Dnia 2004-01-20 16:10, Użytkownik jap napisał:
>
> > Sez@m powinni podać przy logowaniu do nowego systemu tylko pierwsze 8
znaków
> > hasła.
>
> Sprawdz z pelnym haslem, niektorym to dzialalo :)
>
> --
> Marcin Nowakowski
> MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105
> GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+
>
Dzięki za radę ale wprowadzałem zarówno pełne hasło jak i skrócone i
wyskakiwał błąd logowania. Myślałem że wynika to z mojego elaboratu ale może
napisałem to zbyt mętnie :). Teraz to i tak nie ma znaczenia bo jak wchodzę
w logowanie (ze strony głównej portalu BPHPBK) to wyskakuje komunikat :
Komunikat systemu
Na stronie, do której się odwołałeś trwają aktualnie prace serwisowe
spróbuj ponownie później.
Dzięki Wszystkim za życzenia powrotu do zdrowia i sympatyczną reakcję na
moje pisanie.
Tak przy okazji wyszedłem jednak z domu i pojechałem do oddziału banku bo
nie miałem już ani grosza a jeść trzeba, nie mówiąc o papierosach (tak
jestem idiotą że palę ale cały czas rzucam ten zgubny nałóg :)). Po
wyeksploatowaniu bankomatu wszedłem do tego oddziału z nadzieją że dowiem
się czegoś o tym co dzieje się z Sez@mem . Naiwność ludzka nie ma granic,
jest procesem odnawialnym u każdego osobnika (u mnie też) i bliżej nie
powiązanym z jego poprzednimi doświadczeniami życiowymi - w zasadzie jest to
jedna z większych atrakcji tego świata..... qrde co ja piszę. Po wejściu
zobaczyłem następujący widok 6 okienek, w 5 ziewają panienki i jeden pan bo
nie mają co robić, albo nikogo nie ma bo na zapleczu jest przecież
przyjemniej (na tych okienkach pisało kasa i obsługa firm) ale w 6 okienku
gdzie pisało informacja i obsługa klientów indywidualnych wszystko w
normie - stoi grzecznie w kolejce stado baranów jakieś 20 sztuk. Ochroniarz
z długą pałą chodzi i pilnuje, panienki z okienka od czasu do czasu pohukują
o ciszę i żeby się nie tłoczyć - sielanka. Ponieważ wcześniej miałem
parokrotnie zaszczyt być obsługiwanym przez te miłe panienki szybko
przeliczyłem (20x20min - optymistycznie) że nie zdążę przed zamknięciem.
Nawet zacząłem podejrzewać tych z końca, że nie umieją liczyć ale w końcu
takich banki najbardziej lubią:). A w zasadzie to dziwne tak mi teraz
przyszło do głowy że ok. godz. 16
przy takich problemach z systemem 5 pozostałych okienek było
niewykorzystanych. No cóż może nie wszyscy są tak naiwni jak ja żeby
przychodzić do banku z czymkolwiek. Ale wracając do tematu (bo widzę że w
moje pisanie wkrada się chaos) proszę sobie wyobrazić że nie ustawiłem się
grzecznie na końcu kolejki ale
bezczelnie stanąłem przy samym okienku z nadzieją że jak panienka wyjmie z
ucha długopis (naprawdę wsadziła go do ucha i z poważną miną nad czymś się
zastanawiała) krzyknę "czy pani coś wie kiedy będzie działała bankowość
internetowa ?" ona mi odpowie "nie" albo "proszę zadzwonić na infolinię" .
Wtedy spokojnie będę sobie mógł pójść do domu z błogą świadomością że
zrobiłem co należało. Niestety moje bezczelne manewry przy okienku wywołały
poruszenie w stadzie. Jakiś potężny baran z długimi rogami (chyba przewodnik
bo był na początku) poinformował mnie że każda kolejka ma początek i koniec
i ten ostatni nie jest w miejscu w którym stoję. Skłamał bym gdybym
powiedział że mnie to zaskoczyło więc wyjawiłem mu swoje skryte zamiary i
wtedy dowiedziałem się ciekawej rzeczy. Mianowicie przewodnik też był starym
użytkownikiem Sez@mu i na dodatek udało mu się dodzwonić na infolinie: 801
321 321 (ja próbowałem wiele razy w ciągu 2 dni ale ciągle zajęte no ale to
normalne bo ja mam pecha :) i tam konsultant powiedział mu że w przypadku
starego użytkownika konieczne jest zawarcie Umowy o udostępnienie kanałów
elektronicznych dla Klientów Indywidualnych i on właśnie przyszedł w tej
sprawie i będzie zawierał i żebym zrobił to samo to się będę mógł zalogować.
Na moje nieśmiałe wyjaśnienia że na stronie portalu piszą że jako stary
baran nie musi tego robić przed 30 września 2004 r
pochylił rogi i powiedział że nie słucham co do mnie mówi " ON ROZMAWIAŁ Z
KONSULTANTEM". Ponieważ zauważyłem że rozmowa ze mną nie sprawia mu
przyjemności ( nie dziwię się, ze względu na porażenie nerwu twarzowego mam
wygląd idioty) i zależy mu głównie na tym żebym nie został nowym
przewodnikiem ( też się nie dziwię z tylu stało parę ładnych owieczek tez w
tej sprawie) przeprosiłem i wyszedłem. Idąc do domu nie mogłem oprzeć się
refleksji jakie to ludzie mają zaufanie do konsultantów. Ja po
doświadczeniach z konsultantami TPSA, Plusa, Autocomu, .......itd. mam do
nich nieco inny stosunek. Zazwyczaj na moje pytania słyszałem odpowiedź, że
osoby które się tym zajmują akurat są nieobecne i żebym zadzwonił jutro o
godzinie X na numer tel. Y.
No ale cóż ja mam pecha:)
begin 666 p.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end
Następne wpisy z tego wątku
- 20.01.04 22:12 Jurek Zielinski
- 20.01.04 22:40 Marcin Nowakowski
- 20.01.04 22:51 Jurek Zielinski
- 21.01.04 08:05 Adam Gentler
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?