eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH PBK rozbój w biały dzień › Re: BPH PBK rozbój w biały dzień
  • Data: 2003-07-29 06:25:54
    Temat: Re: BPH PBK rozbój w biały dzień
    Od: Zeus <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Piotr N. napisał:
    > Bank ma byc dla klientow a nie klient dla banku.! Przez to ze do mnie tez
    > przysylali tabele prowizji i innych zmian, z ktorymi mialbym sie zapoznawac,
    > stwierdzilem ze nie mam czasu studiowac literatury bankowej, bo to nie oni
    > mnie utrzymuja tylko klienci utzrymuja bank. Ja postanowilem rozstac sie z
    > BPH po 9 latach za coraz wyzsze prowizje i oplaty za nie wiadomo za co.i
    > przejsc do konkurencji. I nie zaluje decyzji wrecz przeciwnie. Piotr
    >
    >
    no oczwiscie ze bank powinien byc dla kliena i to opisalem w ostatnich
    zdaniach tylko ze przy takiej ilosci produktow i takim nastawieniu
    polakow do rozumienia zamiast podania na gotowe (zarowno tych za lada i
    klientow) nie ma sie co dziwic ze jest tyle pretensji.
    Salut

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1