  • Data: 2003-07-29 10:09:41
    Temat: Re: BPH PBK rozbój w biały dzień
    Od: Zeus <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opinia publiczna czyli Wy Panowie powinna piętnować i nagłaśniać takie
    > przypadki a prawo eliminować takie patologie.
    > Chyba, że to ma być normą.
    > Proponuję zatem ogłosić zasadę "Śmierć frajerom" w pierwszym zdaniu
    > Regulaminu prowadzenia rachunku w BPH.
    no i wlasnie o to mi chodzi w wielu bankach mozna takie cos spotkac ale
    zakladajac ze spodobala ci sie oferta dla VIP-ow za swoje dobre strony
    (fakt duzym minusem jest te 2%) to po tej wpadce z pewnoscia juz jej nie
    popelnisz drugi raz i przewalutujesz na koncie pieniadze
    a fakt nieuprzedzenia przez pania/pana w banku jest naganny i to powinno
    sie zglosic bo z pewnoscia nie jest to problem tylko BPH
    bo tylko stanowcze i konsekwentne nasze dzialanie moze to zmienic
    przepraszam ale nie chcialem cie urazic tym ze nieuwaznie czytasz TOiP
    to ogolny problem ludzi (przyznam sie rowniez moj - tak to jest jak dasz
    sie oblaskawic czyms dobrym "na smak")
    salut