eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRE: BPH PBK rozbój w białydzieńRe: BPH PBK rozbój w białydzień
  • Data: 2003-07-30 11:41:04
    Temat: Re: BPH PBK rozbój w białydzień
    Od: "" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jak ja kocham idealistów.
    Otóż każda firma (bank też) istnieje tylko i wyłacznie po to aby pomnażać
    kapitał i przynosić dochody właścicielowi. Oczywiście aby to robić musi dbać o
    klientów bo to oni koniec końców są źródłem dochodów, i o pracowników, bo bez
    nich nic się nie da zrobić, ale zawsze są to tylko środki a nie cele, i to bez
    wzgledu na to jak ładnie jest sformułowana tzw. misja firmy.
    Na koniec próba odpowiedzi na pytanie czy firma może lekceważyć klientów lub
    nawet obyć sie bez nich?
    Moja odpowiedź jest brutalna. Nie można lekceważyć klientów przynoszących, lub
    mogących w przyszłości przynieść dochody. Wszystkich innych należy pogonić jak
    najszybciej i jak najdalej (najlepiej do konkurencji).

    pozdrawiam


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1