-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!n
ot-for-mail
From: "Pablo" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: BPH PBK rozbój w białydzień
Date: Wed, 30 Jul 2003 16:17:36 +0200
Organization: Netia Telekom S.A.
Lines: 39
Message-ID: <1...@8...210.125.162>
References: <2...@8...210.125.162>
<3...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.210.125.162
X-Trace: nefryt.internetia.pl 1059574665 19370 81.210.125.162 (30 Jul 2003 14:17:45
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jul 2003 14:17:45 +0000 (UTC)
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:253561
[ ukryj nagłówki ]
> Staram sie tylko uświadomić idealistom, że żadna firma (w tym również
bank) nie
> działa po to aby uszczęśliwić klientów - i nie ma w tym zakresioe żadnych
> obowiązków, ale po to aby swoje usługi i towary sprzedac za cene możliwie
> najwyższą do osiągnięcia na rynku.
Nie masz racji. Jest to bledne podejscie. Niestety powszechnie obecne w
Polsce. Zapomina sie o satysfakcji klienta, który jest najważniejszy. Czy to
bedzie zwykly czlowiek czy firma. Mamy w tej dziedzinie bardzo wiele do
zrobienia. I nie jest to idealizm, ale podjescie do prowadzenia biznesu.
Dla przykladu PEKAO SA i wiosenna podwyzka oplat za eurokonta. Klasyczny
przyklad Twojego rozumowania - wprowadzmy ceny mozliwie najwyzsze. Problem z
tym, ze nie zadbali o satysfakcje (moze tez byc szczescie) klientow. Cel
zysku ich zamroczyl. A zysk 20% ze 100, to mniej niż 10% z 250. Tak mi
mignelo z w ktorejs Rzeczpospolitej - spory spadek liczby klientow,
tlumaczony zreszta "czyszczeniem" nieaktywnych kont. Jakby ktos dotarl do
tej tabelki to niech ja zapoda.
Drugi przyklad jaki mi sie nasuwa. Maly sklepik na moim osiedlu. Naprawde
maly. Ceny wyzsze niz w supermarkecie. Ale jakaz uprzejma obsluga!
Wlasciciele tego sklepu wiedza, ze zeby przetrwac musza holubic swoich
klientow. Za ulica wyrosly klika lat temu "drogie" bloki i trzeba myslec o
wymagajacych klientach. Nie sam drogi towar, ale satysfakcja.
> Jeżeli klient cos KUPUJE to trzeba go chołubić. Jeżeli chce mieć wszystko
za
> darmo, albo poniżej kosztów to niech jednak lepiej zawraca głowę
konkurencji.
Tu przynajmniej sie zgadzamy.
Pablo
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.03 17:38 jaszczur
- 01.08.03 09:19 Pablo
- 01.08.03 09:48 jaszczur
- 01.08.03 09:54 Pablo
- 01.08.03 12:28
- 01.08.03 15:49 jaszczur
- 03.08.03 22:43 No Name
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...