eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRE: BPH PBK rozbój w białydzieńRe: BPH PBK rozbój w białydzień
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH PBK rozbój w białydzień
    Date: Thu, 31 Jul 2003 17:38:42 +0000 (UTC)
    Organization: noname
    Lines: 31
    Message-ID: <s...@w...at.my.home.or.workplace.pl>
    References: <2...@8...210.125.162>
    <3...@n...onet.pl>
    <1...@8...210.125.162>
    Reply-To: m...@o...pl.wytnij_to
    NNTP-Posting-Host: pa225.pulawy.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1059673122 28763 213.76.205.225 (31 Jul 2003 17:38:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jul 2003 17:38:42 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.23.4
    X-Face: 'MDm}3#.^>5}m#|tl$~W-gzho};\y8~3][9s9.IwZRvI\pZ|4/iIb&Wjd''?@ekYo:4}B{I0vDB\I
    8TWmSEg(~BZ8o}lz)Ja{H0<@:sk8.)#$5OJ*5}bt|(I@JC&4?=WJ'peFEV&b98>/oH`_6DJ),fDD>
    nXAt6K[,,z9q|~M8F]bn(4~nm$,vSnSSP0%UM&.%-:F-`f?@T5Vbt0/0Y[Lky,?7lcMKQFEUPl]}?
    gZ:6-&L`O2S%
    X-Licznik: 976
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.0rc1w) (Windows2000 (i686))
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.2.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:253757
    [ ukryj nagłówki ]

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Pablo pisze:


    Gdzieś wcześniej napisałeś:
    > Dlatego, ze kazda firma istnieje dla klientow. Po to aby ich
    > pozyskiwac i
    > obslugiwac, aby oferowac i sprzedawac im satysfakcjonujace ich uslugi.

    I jeszcze to:
    > Niestety powszechnie obecne w
    > Polsce. Zapomina sie o satysfakcji klienta, który jest najważniejszy.

    Brutalnie mówiąc firma jest jak kurwa która zarabia w ten sposób na
    życie swoje i swoich alfonsów.

    Jeśli myślisz, że ona Cię kocha, że pragnie sprawić Ci satysfakcję,
    to się grubo mylisz. Owszem, obsługuje Cię, daje Ci satysfakcjonujące
    usługi, ale nie czuje przy tym przyjemności. Po prostu zarabia
    na siebie i chce abyś do niej jeszcze kiedyś wrócił.
    I również zwraca uwagę czy jesteś z grubym portfelem czy masz
    płacić z góry.

    Użytkowników z branży, jak i ich Klientów przepraszam za użycie
    języka Kurta Weilla. Do niektórych jednak tak trzeba i w dodatku
    obrazowo, aby zrozumieli podstawowe rzeczy.
    --
    '''..\
    < _| (
    .__|\ )
    mj/ ^>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1