    From: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - Pożyczka gotówkowa "Po Prostu mamy cie w ....."
    Date: Thu, 5 Feb 2004 10:17:21 +0100

    > no a sadzisz, ze bank daje kredyt na piekne oczy? nie...wyobraz sobie
    > uwzglednia "rowniez" terminowosc dotychczasowych splat

    Za nieterminowe splaty pobiera sobie dodatkowa oplate.

    Nie chcesz chyba powiedziec, ze klient ktory mial odpowiednie
    "parametry" zeby dostac bez problemow dwa kredyty w maksymalnej
    oferowanej wysokosci, korzysta z uslug banku ladnych kilka lat,
    nagle staje sie niewiarygodny bo spoznil sie trzy dni ze splata kredytu?

    > wiec juz masz odpowiedz na swoje pytania...wlasnie dlatego "panienka
    > zawinszowala" sobie zaswiadczenia i pity

    > a co to ma za zwiazek z tematem posta?

    Bo nie zarabiam 1000zl jak panienka w banku,
    tylko znacznie wiecej. Za to rozne kwoty miesieczne.
    Jesli kogo dziwi nieregularnosc wplywow u osoby
    prowadzacej firme to wlasciwie nie wiem co odpowiedziec.

    > procedury w dzisiejszej bankowosci zmieniaja sie z predkoscia swiatla
    > :(((

    > takich znajdzie sie kilka, niemniej jednak....z pewnoscia poprosza
    > rowniez o zaswiadczenia i pity

    Wiesz, ze przygotuje te pity, ale pojde z nimi do innych bankow.

    Co mnie w tym wszystkim wqurwia?
    Ano to, ze ten bank po prostu wali w kule - co innego na www,
    co innego w oddziale. Odnosze silne wrazenie, ze dodatkowe
    wymagania to wymysl kierownictwa oddzialu. Rok temu tez byly
    takie same przejscia, ale po telefonie znajomej pracujacej w innym
    oddziale nagle problemy zniknely.