  • Data: 2002-06-05 12:20:34
    Temat: Re: BPH Sez@m - ida zmiany ?
    Od: Robson <r...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5 Jun 2002 14:05:13 +0200, <i...@p...onet.pl> napisał/a:

    >To sprawdź czy czasem już nie płacisz za internet choć z niego nie korzystasz
    >(pakiet) :-)
    >A co do tokena to nigdy nie słyszałem aby mieli taki zamiar (przynajmniej
    >nigdzie nie zapowiadali)

    Za pakiet (?) nie płacę, bo mam wszystkie opłaty wyszczególnione w
    wyciągach i jest tam chyba 4,5 za prowadzenie r-ku, 2,5 za debet i
    jakieś tam jeszcze inne pierdoły. Razem to wychodzi coś między (nie
    pamiętam teraz) 7 a 9 zł.
    Szkoda, że nie rozważają dawania tokenów.
    Widząc, że każdy z banków internetowych w Polsce stosuje jakieś
    zabezpieczenia typu zmiennych haseł czy tokenów, trzeba stwierdzić, że
    stosowanie systemu takiego jak w bph nie jest wystarczająco
    bezpieczne.
    No, chyba, że można wykonywać przelewy tylko na wcześniej zdefiniowane
    w oddziale r-ki, tak jak to jest w m@klerze.
    Pozdrowienia,
    Robson