  • Data: 2004-12-27 15:41:53
    Temat: Re: BPH Sez@m via WAPik
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    news:u810t0dud09i9rss1dfd1lahip55r8dq2l@4ax.com...

    > chłopie, przecież to był link do strony banku. Jak się do oddziału
    > wybierasz, to najpierw spotykasz się z prezesem banku, legitymujesz go
    > (bo może to tylko podobny facet) i na piśmie bierzesz oświadczenie, że
    > ten oddział na pewno jest prawdziwy?

    Mam kilka zboczeń zawodowych, ale kasjerek jeszcze nie zacząłem legitymować.
    Pewnie z tego powodu, że siedzą w budynku, w którym znajduje się bank.
    Natomiast wpisując adres podany przez kogoś można wejść na stronę, która
    wygląda na podobną, ale nie jest stroną banku. Nie tak dawno jednemu bankowi
    się to w Polsce przytrafiło. Co prawda sprawca znajduje się już pod kluczem,
    ale nie można wykluczyć, że następny nie zrobi tego samego. A i serwis
    allegro miał z tym samym nie tak dawno kłopot.

    Stąd słuszna jest teza Jurka, że należy w takich wypadkach startować ze
    strony oficjalnej, a nie korzystać z różnych skrótów w wypadku, gdy może to
    powodować straty.