    From: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - VC walutowa
    Date: Tue, 15 Mar 2005 17:50:08 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@cio146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > dziwne. mialem te karte i byla widoczna w pekao24 (zlotowkowa i walutowa).
    > obie
    > byly widoczne w pekao24. z debetowej to wybieralem tylko w bankomatach
    > pekao i
    > euronetu. zas walutowa to wybieralem w kasie banku - otrzymywalem kase z
    > usa na
    > te konto i nie chcialem przewalutowania przez bankomat - i w kasie
    > podchodzilem

    Zazwonilem z ciekawosci na infolinie i niestety "na dzien dzisiejszy nie ma
    mozliwosci, aby VC walutowa byla widziana w systemie pekao24". Problem mysle
    polega na tym, ze pekao ma inny system do prowadzenia rachunkow i inny
    system do prowadzenia kart, dlaczego w XXI wieku bank wciaz ma w tak
    beznadziejny sposob wydawane VC Classic? Nawet zlotowkowa, ktora nie jest
    podpieta do RORa, tylko ma oddzielny rachunek, ktory trzeba zasilac,
    bezsens.

    Co do wyplaty, nie jest mozliwa w pekao wyplata o jakiej napisales. Jak
    poszedlem z VC walutowa do okienka w kasie i powiedzialem, ze chce z niej
    wyplacic srodki, to babka odeslala mnie do dzialu obslugi najpierw, gdzie na
    jedyna wyznaczona na Marszalkowskiej babke czekalem godzine, by laskawie
    zelazkiem przejechala i "zdjela" mi pieniadze telefonicznie, bym dopiero
    mogl udac sie do kasy. Bezsens straszny.

    Rozliczono te wyplate normalnie, bez zadnych prowizji.

    Stiwi.