eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BPH] bankowość telefonicznaRe: [BPH] bankowość telefoniczna
  • Data: 2002-01-17 11:47:25
    Temat: Re: [BPH] bankowość telefoniczna
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy ktoś korzysta może z bankowości telefonicznej BPH (wiem, wiem po
    ostatnich
    > podwyżkach opłat nie jest to popularny bank, ale cóż - siła
    przyzwyczajenia)?
    > Mam Srebrnego Sezama, a że podobno bankofon do tego konta jest za darmo,
    > zastanawiam się, czy nie aktywować sobie tej usługi.
    > Interesują mnie wasze uwagi (funkcjonalność, bezpieczeństwo, ogólne
    wrażenie).

    Mam to od września w PBK - myślę że teraz to samo jest dla klientów byłego
    BPH.
    ogólnie wygląda to tak: do twojego numeru CIF wymyślasz PIN czterocyfrowy do
    wejścia i 6 sześciocyfrowy do transakcji obciążających rachunek. W serwisie
    automatycznym możesz:
    - sprawdzić saldo
    - usłyszeć o w teorii 5-ciu ostatnich operacjach (jak dla mnie to 2,5
    operacji, bo jeżeli robię przelew to najpierw dowiem się o opłacie za niego
    a potem o kwocie.)
    - zastrzec kartę
    - pogadać z operatorką od 8:00 do 22:00 , cały tydzień.
    Operatorka może ci opowiedzieć o historii rachunku i przyjąć przelew na max
    10k PLN. Kosztuje to 2 PLN.
    Nie ma przelewów predefiniowanych. Miały być - od października zeszłego
    roku.
    Wrażenie ogólne: darowuj to sobie. Ja to mam bo dla byłych klientów PBK to
    był jedyny sposób robienia przelewów bez stania w kolejkach. Lepiej chyba
    mieć Sezam. Przelewy darmo i lepsze zabezpieczenia.

    Bogdan


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1