eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - ciekawostka dla przestrogi › Re: BPH - ciekawostka dla przestrogi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Kasia Struczyk <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - ciekawostka dla przestrogi
    Date: Wed, 21 Jun 2006 20:18:39 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <e7c2gc$215$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <e6kr3u$aun$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bim163.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1150913869 2085 83.28.128.163 (21 Jun 2006 18:17:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Jun 2006 18:17:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (X11/20050331)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <e6kr3u$aun$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:388926
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Dla przestrogi innych opiszę pewną ciekawostkę, na którą się
    > "nadziałem" dzisiaj w BPH.
    >
    > Mam tam ROR i Kartę kredytową. Gdy przychodzi wyciąg z karty
    > kredytowej zawsze ustawiam spłatę tak 3 dni przed terminem. Na wszelki
    > wypadek, by się coś tam nie stało. Te trzy dni akurat wypadały w
    > piątek i byłem przekonany, że tak ustawiłem. Ale w sobotę sprawdziłem
    > i spłaty nie ma. Sprawdziłem w wykonanych przelewach (bo niby saldo
    > karty jest aktualizowane w kolejny dzień roboczy po wpłacie) i nie
    > znalazłem przelewu. No to sprawdziłem w odroczonych poleceniach
    > przelewu i też nie znalazłem. Stwierdziłem, że musiałem najwidoczniej
    > zapomnieć ustawić tej spłaty (nie wiem czemu nie da się tego
    > automatycznie ustawić na ostatni dzień terminu) i w sobotę zrobiłem
    > zlecenie spłaty. W poniedziałek spłaciła mi się karta dwa razy. Sam
    > jestem ciekawy, jakie dostępne saldo będę miał jutro (no niby piszę to
    > po północy i powinno być już zaktualizowane, ale sprawdzałem i nie
    > jest). Czyżby powyżej limitu? :-)
    >
    > Sprawdziłem w historii zdarzeń i jednak nie zapomniałem te dwa
    > tygodnie temu. A więc system prawidłowo w sumie wykonał dwie operacje,
    > bo dwa razy zleciłem. Ale czemu w sobotę nie było tego ani w
    > odroczonych, ani w wykonanych, ani w saldzie karty? Ot, dla mnie
    > ciekawostka!
    >
    > Podaję, bo może się komuś przyda.
    >
    Kazdy bank kozysta z systemu ktory automatycznie ksieguje przelewy. U
    mnie w pracy jest to Profile. Zdarza sie tak ze zlozone na sobote czy
    niedziele przelewy nie sa u klientow widoczne w zadnej opcji( w drodze,
    odroczone, zlecenia stale, odrzucone czy przyjete) a to dlatego ze
    dyspozycja sie wykonala bo ktos wlaczyl system Profile ale w weekendy
    nie aktualizuje sie historia operacji i z tego powodu klienci kilka razy
    robia ten sam przelew co widza dopiero w pierwszy dzien roboczy, co
    wiecej, przelewy z weekendu sa w historii operacji wykonane niby w
    pierwszy dzien roboczy.
    Radze sprawdzac saldo a w razie niepewnosci przed powtorzeniem ponownym
    przelewu zadzwonic na info czy obsluge klienta, zalogowac sie w ivr i
    jakas mila pani sprawdzi czy sie wykonalo i gdzie wisi.


    pozdr
    Kasia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1