    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - ciekawostka dla przestrogi
    Date: Wed, 21 Jun 2006 21:54:29 +0200

    Kasia Struczyk [###k...@n...pl.###] napisał:

    > Radze sprawdzac saldo a w razie niepewnosci przed powtorzeniem
    ponownym
    > przelewu zadzwonic na info czy obsluge klienta, zalogowac sie w ivr
    > jakas mila pani sprawdzi czy sie wykonalo i gdzie wisi.

    Saldo było akurat takie, jakie powinno być bez przelewu. To mnei
    zdziwiło i z tego powodu sprawdzałem.

    Z dalszych ciekawostek - skoro ktoś jeszcze ten wątek śledzi - to się
    okazało, że choć przelew z ROR na rachunek karty został wykonany 2
    razy, to w historii karty jest widziany tylko raz. Za to pracownik
    banku na swoim komputerze widzi nadpłatę. Moim zdaniem jest to jakaś
    tam dziura w systemie internetowym. Choć system wydaje mi się już
    teraz całkiem przystępny. Generalnie uważam, że system nie powinien
    dawać możliwości dwukrotnego spłacenia karty, albo przynajmniej
    ostrzegać przed tym klienta, że już wykonano polecenie spłaty.