    From: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: 19 Jul 2004 16:41:29 GMT
    Sender: s...@p...onet.pl@ckm39.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> a écrit:

    > nie ma co pisać o Pekao SA tylko raczej o PKO BP albo Kredyt Banku
    > a bardzo szczegółową analizę oczywiście przeprowadzałem ale rok temu
    > jak brałem kredyt, a teraz te warunki BPH zaczynają mi doskwierać i
    > rozglądam się za czymś (może nawet w CHF z możliwością szybkiego i
    > taniego przewalutowania na PLN - tak bardzo się zmieniła sytuacja
    > przez 11 m-cy)

    No niestety. Chyba tylko jak sie bierze w zlotowkach to wiadomo czego sie
    mozna spodziewac...

    > Nie muszę i nie mam (coś tam pani wspominała, że można sobie założyć
    > bo wygodniej spłacać raty itp. ale do niczego mnie nie zmuszała). O
    > ile pamiętam, kosztowało to coś ok. 10zł / mies. a więc sporo jak na
    > oferowane możliwości.

    Dalbym sobie glowe uciac, ze tak jest... Moze dopiero niedawne to
    wprowadzili albo obowiazku nie ma, tylko czasem jest to warunkiem...
    Musze sie dopytac o to.

    > Mam kilka r-ków, [ciach]

    Dzieki za info. Porownam sobie czym sie te rachunki wyrozniaja.

    > Gdybym to miał jakoś konsolidować, to zrezygnowałbym z Lukasa, ale
    > szczerze mówiąc żona jest nadmiernie lojalna z powodu wygranej w
    > pewnej promocji).

    A ktore konto bys wybral jako to jedyne?

    > No i spłacam kredyt zamiast oszczędzać, a więc chyba
    > nie jestem zbyt typowym klientem.

    Dopoki placisz prowizje za prowadzenie i dobrze obslugujesz kredyt to
    jestes dobrym klientem. :) Cos mi sie wydaje, ze w bankach to nawet
    bardziej lubia dawac kredyty niz brac lokaty.

    Pawel