  • Data: 2004-07-20 08:55:19
    Temat: Re: BPH - czego brakuje?
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Strasznie. Najpierw przyszedlem podpisac umowe. Potem wrocilem do domu i
    > sie zarejestrowalem w Sezamie. Potem wrocilem do oddzialu podpisac
    > kolejna umowe. Potem trzeba odpalic Sezama i zadzwonic do banku po cos
    > tam, zeby wszystko dzialalo (ja zalogowalem sie do Sezama w oddziale na
    > komputerku dla publiki i zalatwilem to od reki).

    Powiem tak.... źle trafiłeś. Powinno to wyglądać tak : wchodzisz do oddziału
    i mówisz : 'Chce konto z dostępem przez internet' . Pan(i) doradca mówi :
    'OK' i kolejno podpisuje z Tobą umowę o prowadzenie rachunku, potem o dostęp
    przez net, potem o wszystko inne co sobie jeszcze wymyślisz, a potem jeszcze
    sadza Cię przy komputerku dla klientów, każe Ci stworzyć klucz i Ci go
    aktywuje. Fakt, trochę to trwa, ale nie musisz latać jak kot pęcherzem od
    domu do banku i spowrotem. Osobiście byłem świadkiem, że tak można :)
    A poza tym na stronie rejestracji jest napisane, że można się rejestrować w
    necie, telefonicznie, lub w oddziale.
    https://www.bph.pl/pi/0/rejestracja/krok1.html (po prawej : 'Inne sposoby
    rejestracji')

    Także doradca wysyłając Cię do domu, żebyś wypełnił ten formularz w
    internecie po prostu Cię zbył. No chyba, że coś się zmieniło od początku
    roku.....
    Ale jak najbardziej Cię rozumiem, bo też bym nie był szczęśliwy, jakbym miał
    tak gonić tam i spowrotem. Niektórzy po prostu jeszcze żyją w poprzedniej
    epoce z poglądem, że to klient ma się starać o uzyskanie czegoś w jakiejś
    instytucji, a nie instytucja ma się starać o klienta.

    > Nie wiem kto to wymyslil, ale wiem jedno na pewno - to byl kretyn.

    Tak jak pisałem wyżej : pomysł to jedno, a wykonanie to drugie :) A kretyni
    są wszędzie.

    Pozdrawiam

    PshemeK