  • Data: 2004-07-20 19:56:33
    Temat: Re: BPH - czego brakuje?
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> a écrit:

    > Cholera, coraz lepiej mi idzie. ;-)

    Zapodaj numery na jutrzejszego lotka :)

    > Heh, po prostu calkowity brak umiejetnosci zaprezentowania informacji,
    > ktore sa w systemie i tylko czekaja, by ktos je obejzal.

    No niestety, nie jest to wyjatek.

    [Sez@m ]
    > Bardzo zle nie jest, ale do inteligowego www baaaaaardzo im daleko.

    Nie sprawdzalem jeszcze Inteligo, ale w Sezamie tych informacji jest
    straszie duzo jak dla mnie. Moze jak bym pouzywal tego troche to bym sie
    oswoil, ale powyzej jest moje pierwsze wrazenie.

    > Sadze, ze 90% przypadkow, to wlasnie klikniecie na Pokaz, bez zmiany
    > filtrow i okresu. Dlatego podstawowa lista moglaby sie wyswietlac od
    > razu. Tak jak to jest w Inteligo i Millenecie.

    Tylko, ze domyslny okres to jest okres biezacego miesiaca. Zawsze znajdzie
    sie wiele osob, ktora stwierdzi, ze oni woleli by widziec domyslnie
    ostatnie 30 np. Kwestia wielce dyskusyjna IMHO.

    > Strasznie. Najpierw przyszedlem podpisac umowe. Potem wrocilem do domu
    > i sie zarejestrowalem w Sezamie.

    Po co? Nie mozna bylo tego zrobic w oddziale?

    [ciach]
    > Otrzymanie karty do rachunku to inna historia. Najpierw trzeba cos na
    > konto wplacic, potem zamowic karte w oddziale (nie da sie zamowic
    > karty bez dokonania wplaty), a potem jeszcze przyjsc do oddzialu po
    > PIN.

    Zeby debetowa dostac trzeba takie meki przejsc? Az sie jutro wypytam jak to
    dokladnie wyglada.

    > Nie wiem kto to wymyslil, ale wiem jedno na pewno - to byl kretyn.

    Trudno sie z Toba nie zgodzic.

    > Heh, a to tylko kawaleczek z tego co bank robi i oferuje. ;-)))

    Nie chce powracac do Twoich traumatycznych przezyc, ale dasz rade podac cos
    jeszcze co Cie szczegolnie wkurzylo?

    Pawel