    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: Mon, 02 Aug 2004 22:45:29 +0200

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > To będzie :)

    To mowiles chyba juz ze dwa miesiace temu. ;-)

    > Zmiana salda u mnie działa czasami, reszta bez zastrzeżeń (chociaż
    > szkoda, że nie są w 100% "on-line").

    No wlasnie. Raz ich nie ma, innym razem sa, a czasami przychodza dwa na
    raz. Kompletnie nieprzewidywalne.

    > Mógłbyś rozwinąć? Pytam jak najbardziej poważnie.

    OK. Sensowne powiadomienie o zmianie salda powinno zawierac nastepujace
    informacje:
    - data i godzina,
    - rodzaj transakcji,
    - kwota transakcji,
    - saldo po transakcji,
    - jesli to karta, to przydaloby sie miejsce dokonania transakcji,
    - jesli to przelew to informacja do/od kogo, czyli nazwa kontrahenta,
    - jesli to cos innego, to informacja co to takiego (prowizje, odsetki,
    kasa na kwiaty dla kochanki prezesa itp.)

    Poniewaz system BePeHahahahahahowy jest calkowicie dowolnie dzialajacy,
    to czasami nie sposob sie zorientowac jakiej transakcji powiadomienie o
    zmianie salda dotyczy.

    No ale tak skonstrulowane powiadomienie wystarczyloby za wszystkie 10
    kulawych powiadomien czastkowych, wiec z gory zakladam, ze BePeHahaha w
    zyciu czegos takiego nie zrobi. No bo palant od powiadomien nie dostalby
    przeciez premii od palanta przelozonego za zmniejszenie ilosci
    powiadomien. A prezes dostalby pewnie zawalu.

    > Prawdopodobnie będzie info mailem o odpowiedzi na problem.

    Pewnie do tego prawdopodobnie zrobia to w V kwartale. ;-P

    Bartol