  • Data: 2006-03-14 13:20:11
    Temat: Re: BPH - czy to normalne??
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    X napisał(a):

    > Denerwuje mnie pewna sytuacja, z którą mam do czynienia w banku BPH.
    > Korzystam z karty płatniczej Maestro i baaaardzo często zdarza mi się, że
    > operacje wykonywane tą kartą są księgowane po kilku (5-9) dniach.
    > W międzyczasie nie są blokowane środki na rachunku i kilka razy zdarzyła mi
    > się sytuacja, że byłem pewien iż mam środki na koncie, a tu debet
    > przekroczony.

    Hm, ciekawe co się stanie po połączeniu z Pekao. Ten drugi ma inny,
    ciekawszy ficzer.

    Kwota jest KSIĘGOWANA na rachunku już w momencie autoryzacji. Ewentualne
    nierozliczenie autoryzowanej kwoty bank zwraca poprzez operację "korekty
    rozliczenia karty" czy coś w tym stylu, oczywiście po kilku
    dniach/tygodniach (a może nawet tylko raz w miesiącu?).

    Marek