  • Data: 2012-04-12 19:34:31
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:2d5eb725-e168-4fec-8b83-8c178f827fd2@i2
    g2000vbd.googlegroups.com...

    > Chyba będzie więcej niż 5 miesięcy: wpłaty masz wykonać w począwszy do
    > miesiąca następującego po miesiącu w którym założyłeś rachunek. Poza
    > tym jest 30 wypowiedzenia (chyba że wypowiadamy przed zakończeniem 45
    > okresu kiedy czekamy na forsę - powinno się dać).
    >
    > Czyli w grę wchodzi 6 lub 7 miesięcy. To czyni opcję ze 100zł mało-
    > opłacalną.

    Opcje 100 i 200 na pewno nie są brane pod uwagę na Grupie. Pozwólmy się
    Bankowi BPH wykazać!

    Nie wiem jak jest obecnie w Banku BPH, za niepełny miesiąc albo nie ma
    opłaty albo jest proporcjonalna. Nigdy nie było tak, aby była pełna.
    Rachunek zakładamy pod koniec kwietnia. W maju, czerwcu i lipcu spełniamy
    warunki promocyjne. Premię otrzymamy najpóźniej 14/15 września. Zatem w
    połowie sierpnia wypowiadamy umowę rachunku.

    Opłaty zostaną pobrane za cztery pełne miesiące oraz za połowę września. Do
    tego ewentualna opłata za kilka dni kwietnia. IMO ma to znamiona pięciu
    miesięcy.