  • Data: 2012-04-13 01:05:23
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:06f6205b-6de8-4e6b-8909-4c83334dde19@x17g2000vb
    a.googlegroups.com...

    >W regulaminie nic nie znalazłem o zakładaniu zdalnym czyli trza iść.

    Ahtung ! :)
    Mialem tam lat temu sporo konto "silver" czy jakos tak
    Podniesli oplaty wiec podziekowalem - [emigracja do Multi]
    Likwidacja konta trwala -= Ahtung!!! =- ok 40min
    Ja siedzialem grzecznie i kpilem sobie z systemu
    czekajac az "panienka z okienka" recznie wykasuje
    wszystkie operacje z kilku lat, bo podobno inaczej sie nie dalo
    konta zamknac. Przy okazji skroili mnie na oplate miesieczna
    (okres wypowiedzenia) wiec powiedzialem sobie, TAM juz nigdy wiecej ;)