  • Data: 2012-04-15 06:32:51
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-15 00:48, Zbynek Ltd. pisze:

    > Nie mam co miesiąc wolnych środków w kwocie 7500. Ale za to akurat
    > kończy mi się lokata. Nie zakładam nowej, tylko trzymam na bieżącym
    > rachunku piesko oprocentowanym, by móc co miesiąc zrobić przelew na
    > konto BPHahaha. Więc jest to wyliczalna różnica pomiędzy tym co
    > miałbym na lokacie, a tym co wachlując pieniędzmi co miesiąc, na tym
    > wisienkowym koncie.

    To trzymaj w BGŻOptimie albo w EB czy inkszym Aliorze. % akceptowalny,
    jak na pełną ruchomość środków.
    A wisienki - mają to do siebie, że czasem są kwaśne i w smaku nie takie
    dobre, jak wyglądały z daleka. Jednak zarobić na czysto >200zł za
    godzinę roboty - generalnie warto. Chyba, że Ty masz inne stawki za
    Twoją robotę.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.