  • Data: 2002-10-02 10:02:56
    Temat: Re: [BPH] dzisiejsze zlecenia stałe
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@p...onet.pl napisał(a):

    > I teraz najlepsze: wchodzę dzisiaj do Sez@ama, a tam jak byk stoi przelew z
    > datą 01.10 (księgowania i efektywna), a to jest bzdura bo pieniądze nie
    wyszły
    > z banku tego dnia (było już po ostatniej sesji Elixiru).
    > Jednym słowem bank pozbawił mnie odsetek za jeden dzień. I teraz w
    zależności
    > od czasu i ochoty być może będę składał reklamację (na jakieś 30 gr :-)).
    >
    > Jacek

    A czy w umowie o prowadzenie rachunku masz określone którą sesją i kiedy będą
    wychodzić Twoje zlecenia?
    Sam potwierdziłeś, że zlecenie zostało zrealizowane (Twój rachunek został
    obciążony) zgodnie z dyspozycją, tj. 1.10. Bank nie zobowiązał się także, że
    beneficjent otrzyma pieniądze w tym samym dniu, w którym nastąpiło obciążenie
    rachunku.
    Jeśli u Tojego beneficjenta za termin płatności przyjmuje się datę wpływu
    środków, to Ty masz problem, a nie bank.

    JarekB