  • Data: 2002-10-03 06:31:14
    Temat: Re: [BPH] dzisiejsze zlecenia stałe
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Miesiąc to przesada, ale do niedawna przelew z Poczty Polskiej i niektórych
    > banków szedł normalnie tydzień.
    > Elixir to nowość, a sesje elixiru to już duży szczegół dla klienta.
    >
    > Czy to w porządku? To nie narusza żadnego paragrafu.

    Nie jestem w stanie podać żadnego paragrafu, który został naruszony, ale mam
    wątpliwości czy jest to zgodne ze zdrowym rozsądkiem i dobrą praktyką bankową
    (o ile coś takiego istnieje :-)).

    > Ty chcesz coś dostać od banku (odsetki) a bank nie chce ci ich dać (bo nie
    > musi) - to jest biznes.

    Nie wiem czy nie chce. Być może pod koniec miesiąca pojawi się storno, co się
    już kilkakrotnie zdarzało.

    > Proponuję przeniesć się do innego banku.
    > Coraz więcej bankow tak zaczyna "pogrywać"

    Cały czas mam nadzieję, że to był tylko incydent. Co do przenosin do inmego
    banku, to nie jest to moje jedyne konto, ale nie chciałbym z niego rezygnować z
    różnych, poruszanych już kiedyś na liście, powodów.

    Jacek