  • Data: 2012-04-24 22:01:18
    Temat: Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elo

    Kris napisał(a) :

    > Ale to kolejne kilka pozycji do wyludzenia. A identyfikacja awaryjna jak ja
    nazwałes też nie od razu pozwala wyczyścić Tobie konto.
    > A do bankowości internetowej nie boisz sie logować?

    Kto mówi, że pozyskanie potrzebnych danych ma się odbyć w ciągu
    kilkudziesięciu sekund jednej rozmowy? Kto mówi, że ma to być
    podszywanie się tylko pod jeden bank? I kto mówi, że to ma być
    zawsze jakikolwiek bank? Sposobów jest co niemiara. Spersonalizowany
    atak osoby, choćby tylko pobieżnie znającej ofiarę, może być
    skuteczny. Jeśli ta ofiara to "ofiara" i wszystkim cwaniaczkom
    kłapie na lewo i prawo swoimi wrażliwymi danymi.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]