  • Data: 2005-09-24 07:12:07
    Temat: Re: BPH i Sezam MAX
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ewela" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:308b.00001642.433450bb@newsgate.onet.pl...

> [...]
    Polsce gdzie
    > są wyedukowani i bardzo kompetentni pracownicy bph - problem tego
    banku polega
    > na tym, że ma bardzo duzy odsetek bardzo źle wyszkolonych pracowników,
    ale
    > zwracam honor mam tam konto 4 lata i działa wszystko bez zarzutu

    Różnie było
    Zaczęło się od oddziału w Domu Marynarza w Szczecinie, potem (po jego
    zlikwidowaniu i połączeniu z PBK) w odziale PBK obok D.Marynarza,
    wreszcie w Goleniowie (również po PBK). Różnie bywa (obsługa z
    "rdzennego" BP-H była wg mnie lepiej przeszkolona), ale bank, to nie
    tylko kasa i pani obsługująca, ale także kierownik, obsługa telefoniczna
    i centrala, gdzie również rozpatrują wszystko. Mamy więc szansę na
    podobną obsługę. Ostatnio w odziale przygotowali mi porównanie max i
    srebrnego - ładnie z ich strony :) Myślę jednak, że wystarczy poprosić
    :)

    Leszek