  • Data: 2005-09-23 19:58:53
    Temat: Re: BPH i Sezam MAX
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz Małkowski" napisał

    > Byłem wczoraj w BPH.

    > Dodatkowo ubezpieczenie karty: 3 zł (nie pobiera się jeśli dokonano
    > 4 operacji bezgotówkowych daną kartą).
    > Co daje nam razem 23.79 zł miesięcznej opłaty.

    Jesteś pewnien? Mnie mówili, że nie ma dodatkowej opłaty jesli nie ma
    4-rech transakcji.
    Ponadto jeśli nawet są, to jest prawie tak jak w ich normalnych kartach,
    a przy max możesz bez prowizji wybierać we wszystkich - i tu widze zysk.
    W w-wie, to może pikuś ale na prowincji w większości miast są bankomaty
    ... ale PKO czy PeKaO i zawsze płacę prowizje...
    Leszek