eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH i przelew odroczonyRe: BPH i przelew odroczony
  • Data: 2005-08-17 09:51:51
    Temat: Re: BPH i przelew odroczony
    Od: "rusfli" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej
    Niestety system posluguje sie kilkoma kalendarzami i tu moze byc pies
    pogrzebany.Moze ktos nie ustawil ze ma to byc pierwszy dzien pracujacy po
    wolnym? (w systemie)
    Ja zawsze ustawiam na pracujacy i nie mialem jeszcze zadnego zgrzytu z ta
    funkcjonalnoscia.
    rusfli
    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1umjja0x9p6a8.1v15xo93pv9yw.dlg@40tude.net...
    >
    > Dawno się nic nie działo w BPH-u, więc kolejna rózga dla systemu
    >
    > Jakieś 1,5 miesiąca temu przygotowałem przelew odroczony z datą 10.07.2005
    > na rzecz Towarzystwa Ubezpieczeniowego Generali. Jakież było moje
    > zdziwienie gdy wczoraj dostałem list z Generali z informacją, że nie
    > otrzymali ode mnie żadnej wpłaty. Pierwsza myśl "mają bałagan", ale
    > sprawdzam sobie w BPH co się dzieje w historii zdarzeń a tam jak byk
    > "Przelew odrzucony. Błędna data ważności"
    >
    > No to się zagotowałem i przez system poczty wewnętrznej wysmażyłem co
    > następuje
    >
    >
    >
    >
    > "Przez przypadek na podstawie pisma z Towarzystwa Ubezpieczeniowego
    > Generali dowiedziałem się, że przelew odroczony z datą 10.07.2005 nie
    > został wykonany. Jako powód system podał: "Przelew odrzucony. Błędna data
    > ważności".
    >
    > Mam w związku z tym kilka pytań:
    >
    > 1. Czy system nie potrafi przenieść płatności na kolejny ROBOCZY dzień
    > tylko sobie po prostu anuluje nie informując mnie o tym fakcie?
    >
    > 2. Skoro data ważności przelewu jest nieprawidłowa to dlaczego nie
    > zostałem
    > o tym poinformowany w czasie przygotowywania przelewu a dopiero miesiąc po
    > terminie i tylko przez przypadek.
    >
    > Jestem mocno zaniepokojony ewidentnym błędem po stronie systemu
    >
    > Czekam na wyjaśnienia"
    >
    > Może to zabawne, ale zarówno w Mbanku jak i Multibanku system
    > automatycznie
    > przenosi płatność albo na dzień wcześniej (jeśli data wypada w sobotę)
    > albo
    > na poniedziałek (jeśli data wypada w niedzielę)
    >
    > W przypadku BPH normalnie ręce opadają
    >
    > --
    > Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    > ICQ: 79050392 m...@g...com
    > Tlen: msprungk
    > GG: 1447098


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1