  • Data: 2004-09-03 06:20:41
    Temat: Re: BPH - komedia !!!!!!!!
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nod" napisał:

    > czytam te wszystkie posty nt. BPH i tak się zastanawiam: Czy tylko u mnie,
    > moim oddziale ludzie z BPH są naprawdę wyszkoleni i super pozytywnie
    nastawieni
    > do klienta ?!?

    Potwierdzam w całym zakresie. W moim oddziale mam konkretnego i rzeczowego
    opiekuna, który zna moje oczekiwania i przyzwyczajenia. Nawet wynegocjuje u
    dyrektora oddziału liczne ulgi :) W porównaniu z innymi bankami z którymi
    miałem kontakt (było ich sporo) jest zdecydowanym liderem w moim segmencie
    usług.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler