eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - komedia !!!!!!!!Re: BPH - komedia !!!!!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - komedia !!!!!!!!
    Date: Fri, 3 Sep 2004 13:33:49 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <ch9ksa$c93$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ch7ru1$qk7$1@inews.gazeta.pl> <2...@n...onet.pl>
    <ch91oh$946$1@korweta.task.gda.pl> <ch9ai6$2ou$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: boi43.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1094211274 12579 83.29.24.43 (3 Sep 2004 11:34:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Sep 2004 11:34:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:314372
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    news:ch9ai6$2ou$1@nemesis.news.tpi.pl...

    a oto czego moj znajomy doswiadczyl:

    "Wczoraj nadszedł dzień odbioru PIN do karty bankomatowo-płatniczej. W
    związku z tym udałem się do oddziału banku przy ul. Pijarskiej, gdzie
    składałem wniosek. O godz. 8.15 na sali operacyjnej siedziały 2 panie z
    czego jedna była zajęta, a nad drugą rozpościerało się coś na kształt
    Aureoli Zagubienia. Nie przejąłem się tym faktem, ale po kilku minutach
    okazało się, iże rzeczony nimb nie znajdował się nad jej głową bez powodu.

    Pani "Doradca Klienta I Stopnia", bo taki tytuł widnieje na pieczątce, po
    dokonaniu kilku oczywistych formalności w stylu potwierdzenie mojej
    tożsamości na podstawie przedłożonego dowodu osobistego itd. poprosiła mnie,
    abym poczekał aż przyniesie z innego pomieszczenia jakiś druczek, a ja w tym
    czasie mogłem rozpieczętować tajną kopertę z numerem PIN. Ponieważ istniała
    taka możliwość, niezwłocznie udałem się do pobliskiego bankomatu aktywować
    moją dziewiczą kartę poprzez zmianę numeru PIN na bardziej przyswajalny.
    Niestety dwie kolejne próby spełzły na niczym, bo bankomat upierał się, że
    mój numer nie jest właściwy. Postanowiłem zatem sprawdzić stan konta, ale
    tego było już za wiele. Bankomat zbuntował się i pojawił się napis:
    "Przekroczyłeś limit prób wpisania błędnego numeru PIN. Zabierz kartę i
    skontaktuj się z najbliższym oddziałem Banku". Posłuchałem zalecenia i
    udałem się do pani Beaty Sz. informując ją o moim niepowodzeniu. Od
    niechcenia spojrzałem na kopertę w któej był PIN i... tam był Marek D! Byłem
    przekonany, że pomylili imiona, ale nie, pani dała mi PIN jakiegoś Marka, a
    jak się później okazało ktoś wcześniej wydał mu mój numer. Brawo!!! Tylko,
    że pan jeszcze nic o tym nie wie, bo jest na urlopie i dopiero się dowie,
    gdy będzie chciał zapłacić np. za kolejne hektolitry piwa w pubie.

    Pani z natury dość blada, zmieniła kolor na prześcieradłowo-księżycowy i do
    tego przybyło jej kilka kolejnych siwych włosów (pani była "no spring
    chicken"). Igły by też raczej wtedy nie nawlekła. Strasznie przepraszała, że
    to pierwszy raz itd. Teraz czekam kolejne 2 tygodnie na wydanie duplikatu
    karty i nowy numer PIN, a w tym czasie nie mogę podjąć pieniędzy z konta bez
    prowizji, bo kartę mi teoretycznie wydano...

    Ja to zawsze q... mam szczęście!

    Pozdrawiam
    Świeżo Upieczony BePecHowiec"


    --
    dropzone

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1