eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH kredyt hipotecznyRe: BPH kredyt hipoteczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!lublin.pl!news.lublin.pl!not-for-mail
    From: Jacek <j...@-...devguide.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH kredyt hipoteczny
    Date: Wed, 18 Aug 2004 18:26:01 +0200
    Organization: lubman
    Lines: 20
    Message-ID: <cfvvur$n7j$1@news.lublin.pl>
    References: <cftork$9pc$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@n...vogel.pl>
    <cfup68$jf1$1@inews.gazeta.pl> <cfvaf9$icn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cfvbt0$68u$1@news.lublin.pl> <cfvda2$4dn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cfvdqa$7tq$1@news.lublin.pl> <cfvlcc$6g2$1@news2.ipartners.pl>
    <cfvpmh$ido$1@news.lublin.pl> <cfvr15$7v1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: j...@-...devguide.net
    NNTP-Posting-Host: pf105.lublin.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1092846363 23795 213.77.138.105 (18 Aug 2004 16:26:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2004 16:26:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <cfvr15$7v1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:312288
    [ ukryj nagłówki ]

    WRX wrote:

    > Wlasnie rozmawialem z kolezanka z firmy ktora w czerwcu brala kredyt w BPH
    > i ma odmienna oponie
    > po skomletowaniu dokumentów musiala jeszcze raz przeslac jakies tam rachunki
    > ale wszystko zalatwila w 10 dni i bank wydal decyzje o kredycie
    >
    > nie ukrywam ze mnie to troche podbudowalo

    sporo zalezy od tego, na kogo trafisz. nie mowie, ze zawsze sa z nimi
    problemy, ale po moich doswiadczeniach nigdy juz nie bede chcial miec z
    nimi doczynienia. ymmv, jak mowia amerykanie :-)

    fakt, ze moj przypadek nie jest standardowy, ale mamy rok 2004 i mozna
    oczekiwac innego podejscia do klienta. po kontaktach z kilkunastoma
    bankami doszedlem do wniosku, ze nie maja one pojecia o tym jak ludzie
    dzis pracuja, jak zarabiaja, i jak ocenic wiarygodnosc klienta. zamiast
    budowac zaufanie, ich pracownicy psuja obraz bankow.

    jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1