eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - lekki kant przy uaktywnianiu kartRe: BPH - lekki kant przy uaktywnianiu kart
  • Data: 2007-05-13 08:28:34
    Temat: Re: BPH - lekki kant przy uaktywnianiu kart
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl> napisał(a):

    > Krzysztofsf napisał(a):
    > >
    > > Chodzi o to, ze dzwonienie na infolinie w zwiazku z uaktywnieniem karty i
    > > otrzymaniem numeru pin jest przymusowe - jest to niewykazana oplata za ta czy
    > nnosc.
    > > Przy wszystkich kartach przewijajacych sie przez bank jest to juz dosyc duza
    > > pozycja.
    > > Biorac karte, czy wznawiajac, nie mam wyboru, czy pin telefonicznie, czy pocz
    > ta lub
    > > do odbioru w oddziale.
    > >
    > >
    >
    > Wszystko się zgadza tylko, że bank i tak żadnych pieniędzy od operatora
    > za twój telefon nie ma. Cieszyć się tylko, że nie wpadli na pomysł 0700.

    Musza miec jakies korzysci, inaczej obie infolinie dzialalyby tak samo.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1