eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - never endiing story (KK)Re: BPH - never endiing story (KK)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!news.ipartners.pl!not-for
    -mail
    From: "Ciekawy" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - never endiing story (KK)
    Date: Wed, 22 Sep 2004 10:32:58 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 14
    Message-ID: <cirdes$1fv1$1@news2.ipartners.pl>
    References: <cin6hh$sv9$1@achot.icm.edu.pl> <ciojlm$j4h$1@inews.gazeta.pl>
    <opsen6xfmye06crn@jaki> <cip3kj$21d$1@inews.gazeta.pl>
    <opseofslk3e06crn@jaki>
    NNTP-Posting-Host: lipa.azymut.pl
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1095842076 49121 157.25.164.35 (22 Sep 2004 08:34:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Sep 2004 08:34:36 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316883
    [ ukryj nagłówki ]


    > > A jak z obgługą? Jest to tak wygodne jak w Multi czy w Citi? Tzn - zero
    > > placówek, pełna obsługa telefoniczna, podgląd przez net, jakiś sensowny
    > > system internetowy...?
    > >
    > - system nawet, nawet - aktywacja po podpisaniu umowy w oddziale.
    > - odbiera sie też PIN w oddziale.
    > - obsługa telefoniczna b. kompetentna i słowna


    Bardzo kompetentna - ze wszystkimi niejasnosciami Pani mnie odeslala do
    oddzialu...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1