eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - nie maiłem kłopotu, marmurka się zachciało...Re: BPH - nie maiłem kłopotu, marmurka się zachciało...
  • Data: 2005-06-15 21:44:15
    Temat: Re: BPH - nie maiłem kłopotu, marmurka się zachciało...
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    A_Zet napisał(a):
    >
    > Kilka dni temu J. Weiss mial swoje rozmowki w Zetce na temat tego
    > banku, ichniej promocji i swego udzialu w tejze. Wyszlo mu na to, ze
    > on sam czuje sie zarowno oszukany, jak i wspoluczestniczy w naciaganiu
    > faktow czy ich zatajania podczas akcji propagandowej. Szczegolnie
    > sporo psioczyl i wiodl spor z rzecznikiem banku na temat "wiecznej"
    > darmowej obslugi.
    >
    Nie wiem, czy to fakt, że jestem z wykształcenia elektrykiem, a nie
    ekonomistą - marketingowcem nie pozwala mi zrozumieć działań tzw. speców
    od reklamy, czy może coś innego....
    Z jednej strony p. Weiss jest osobą znaną i z pewnością nieźle się
    sprzedającą, biorąc pod uwagę fakt, że tą swoją audycję w Zetce prowadzi
    już ładnych parę lat.
    Z drugiej jednak strony, nie wiem, czy jest on akurat osobą budzącą
    zaufanie. Napewno wzbudza jakieś emocje (stąd jego popularność),
    natomiast np. ja, jak widzę albo słyszę p. Weissa, to mnie trzęsie.

    Druga sprawa - reklama z ww. panem w roli głównej dość bogato czerpie z
    reklam ING (pomysł na zatrudnienie znanej osobistości), co nie wszystkim
    może się podobać.

    I sprawa 3 - jeśli to co pisze przedpiśca okazałoby się prawdą (nie
    słyszałem tej audycji, bo unikam słuchania radia), to p. Weiss pokazałby
    niezłą 'klasę'. Co więcej w takim przypadku zmarnowałby do reszty kasę
    wydaną przez BPH na te reklamy.

    Dobre spoty - co pewnie większość z Was potwierdzi - ma Plus GSM. Powód:
    ktoś miał fajny, nowatorski pomysł i spece od reklamy z Polkomtela nie
    bali się tego pomysłu wesprzeć.

    Wnioskując : jako wykształcony elektryk autorytatywnie stwierdzam, że
    BPH mogło lepiej spożytkować kasę wydaną na p. Weissa (który pewnie tani
    nie był) i stworzyć spota bardziej oddziałującego na wyobraźnię i
    zapadającego w pamięć.
    Oczywiście wiadomo, że reklama - mimo iż jest podobno dźwignią handlu -
    to dopiero góra 27,76 % sukcesu. Reszta to działanie łańcuchowe, czyli
    oddziaływanie na klientów w taki sposób, aby o 'swoim' banku mówili w
    jak najlepszych słowach i zachęcali krewnych i znajomych do korzystania
    z jego usług. Ale to już nie należy do speców od reklamy.

    Ale długiego posta wyklepałem .... Chyba czas spać...

    Pozdrawiam i życzę dobrej nocy

    PshemeK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1