    From: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - podwyzszyli mi % kredytu :( - czy tylko ja?
    Date: Tue, 17 Jan 2006 17:28:12 +0100

    > dostalem pisemko ze od dnia 01.02.06 kredyt zostaje podniesiony o 0,5 %.
    > niezle co?

    Jak ty w ogóle zaciagales kredyt? Czy w ogóle wiedziales ze stopa bedzie
    zmienna? Czytales umowe?
    Padam ci przykladowe stawki LIBOR6M:
    01-07-2005 - 0,76pp
    30-12-2005 - 1,1783
    Zmiana o 0,42

    W zaleznosci od tego kiedy miales uruchomiony kredyt zmiana mogla wynosic i
    0,5pp
    Czy nadal jestes zdziwiony?

    > Kredyt w CHF brany na 28 lat na 100% inwestycji.
    > Czy tylko ja dostapilem tego zaszczytu (mam nadzieje ze grupopwiecze
    > ktorzy taz maja wziety w BPH sie odezwa)

    Zapewniam Cie ze wszyscy i w BPH i w innych bankach, którzy zaciagneli
    kredyt o oprocentowaniu zmiennym , ustalanym jako suma LIBOR+marza
    dostapili zaszczytu podwyzszenia stóp procentowych.

    > No i czy nie wypadalo by jakos to umotywowac. A nie tylko nowa wysokosc od
    > dnia tego. Tak troche niegrzecznie - czy ja sie czepiam czy to ogolnie
    > przyjeta forma?

    Czepiasz sie ale to akurat jest trendy. Lepiej sie czepiac niz zapoznac sie
    z warunkami zaciagnietego kredytu na 28 lat.

    Ale na koniec podpowiem Ci jak sprawszic wysokosc stawki Libor. Mozesz wejsc
    na strone http://pieniadz.hoga.pl/libor_chf.asp
    i wybrac zakres dat.

    Darek