eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH przyjaźń procentuje czyli, czy bank może nie dotrzymać warunków oferty? › Re: BPH przyjaźń procentuje czyli, czy bank może nie dotrzymać warunków oferty?
    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH przyjaźń procentuje czyli, czy bank może nie dotrzymać warunków
    oferty?
    Date: Sat, 31 Jan 2009 14:44:31 +0100

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gm1g66$8k1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Regulamin promocji bodajże przewidywał możliwość skrócenia oferty.

    Owszem nawet z tego skorzystali, bo wydawanie certyfikatów miałobyć do
    31.12, a skrócili do 19.12, ale co innego skrócenie okresu wydawania
    certyfikatów,
    a co innego zmiana daty ważności certyfikatu wypisana na nim i poświadczona
    podpisem dyrektora BPH.
    Regulamin oferty zresztą też zniknął z ich strony zaraz po 19.12.08r,
    przewidująco go skopiowałem.

    "pkt 6. Bank zastrzega sobie prawo przerwania lub zmiany zasad oferty
    specjalnej. Zmiany nie będą miały
    zastosowania do umów zawartych do dnia zmiany oferty specjalnej."

    Ja umowe zawarłem przed 19.12 i wtedy też przekazałem certyfikat, który ma
    datę ważności do 31.01.09r.
    Już 2.01 był problem, bo pracownik poczatkowo sugerował , że jest nowa
    oferta, to zasady też nowe i cytował mi nowy regulamin z oferty "przyjaźń
    procentuje bis", bo tylko taki był dostępny na stronie BPH, dopiero po
    konsultacji z dyrekcją stwierdził, że oczywiście honorują te stare
    certyfikaty i tak jeszcze było do 29.01,
    zmieniło się dopiero 30.01, nawet pracownikowi było trochę głupio
    i zaproponował napisanie reklamacji.

    Pzdr
    mareK