  • Data: 2005-07-08 08:43:41
    Temat: Re: BPH sez@m kontra java 1.5?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 08 Jul 2005 09:25:03 +0200, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Albo 1.5 jest, sprawdzałeś na tech supporcie javy? Bo to trochę dziwna
    > sprawa jest :)

    Być może to kombinacja 1.5 + opera... Bo ja tylko opery używam do BPH -
    zarówno pod linuxem jak i windą.

    Zaczęło się od tego że pod windowsami (Opera 8.01 - jaka tam jest Java
    instalowana?) nie mogłem podpisać przelewu. Uznałem że może jakieś fafuśne
    problemy z translacją liter, \r \n czy coś innego. No i dopiero gdy
    zainstalowałem 1.5 pod linuxem (1.4.2 coś potrafiła mi operkę wywalić) to
    zobaczyłem że dzieje się to samo...

    Dwa klucze - jeden stary (*.pgp) i jeden nowy (*.prv), oba generowane pod
    linuxową operą + jre 1.4.2 - przestały działać. Ponieważ po wygenerowaniu
    nowych na 1.5 wszystko ruszyło - nie chciało mi się nawet dogłębnie
    sprawdzać tematu... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944