  • Data: 2006-03-27 20:15:38
    Temat: Re: BPH skupi� mój czek "money order" z BidPay'a - HOWTO
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 Mar 2006 11:17:11 +0100, kjvirtual napisał(a):

    > Szybciej i taniej jest zalozyc konto w HSBC Bank USA i czeki bez zadnel laski
    > zrealizuja. Albo jak komus sie nie chce, to ja moge zrealizowac czek, wystarczy
    > na odwrocie napisac, ze czek przekazuje mi i sie podpisze, a bank mi go
    > zrealizuje, a ja zlotowki przeleje na konto w Polsce :)

    Dzięki za info...
    Będę wiedział na przyszłość.
    Jak na razie czekam na kasę z czeku z Brazylii...
    Wystawcy czeku powiedzieli, że czek zszedł 10 marca, jest 27 marca, a ja
    kasy nie mam na koncie.
    W BPH powiedzieli, że dokumenty płatnicze w tej sprawie idą pocztą zwykłą.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net