eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH strikes backRe: BPH strikes back
  • Data: 2005-07-21 21:45:58
    Temat: Re: BPH strikes back
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:md1t0v3qga9b.19aryup7x4yql$.dlg@40tude.net...

    > Ciekawe, że mam dostęp do mojej kredytówki przez WAP a nie posiadam
    konta
    > osobistego w BPH. Jak widać nic się nie zmieniło od czasu jak rok temu
    po
    > raz pierwszy załatwiałem tam kredytówkę. Niekompetencja pracowników
    się
    > pogłębia. Proponuję zwolnić wszystkich i wprowadzić samoobsługę.
    Bardziej
    > efektywnie.

    Mnie się wydaje, że tnąc po kosztach po prostu rotują kadrę. Słyszałem -
    zaznaczam, że słyszałem, więc może to być wierutna bzdura rozsiewana
    przez niezadowolonego pracownika - że w banku tym tak kombinują, że
    zatrudniają kogoś na część etatu na czas określony, albo zgoła na umowy
    cywilnoprawne. Potem idzie na bezrobocie i wraca za kilka miesięcy. W
    ten sposób mogą cały czas najniższą pensje płacić, a dodatkowo mają
    jakąś refundację z bezrobocia. Nie weryfikowałem tego i nie wiem nawet,
    czy się tak da, ale faktem bezspornym jest to, że konsultanci zmieniają
    się jak w kalejdoskopie. Rzadko tam bywam, a nawet sporadycznie. Z
    reguły przy okazji pobierania karty, albo przy wpłatach. Kasjerzy i
    średni personel jest w miarę stały. Ale konsultanci jak na karuzeli.
    Sporadycznie trafiam na tę sama osobę, co poprzednio.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1