    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - wypłata wiśni
    Date: Sun, 26 Aug 2012 09:41:54 +0200

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości grup

    > Z tego co pamiętam, ustawienie dnia pobierania opłat jest uzależnione od
    > określonych warunków (zcw kryterium geograficzne) i doradca nie ma
    > możliwości ich ustalenia w systemie.

    W sensie długość i szerokość geograficzna miejsca, w którym znajduje się
    oddział?

    Grupa osób otwierających mi rachunek zdecydowanie sprawiała wrażenie, że
    mogą ten dzień samodzielnie ustalić. Nie żeby udało się im tego dokonać w
    mojej obecności, ale tak się zachowywali, jakby mogli to zrobić...

    Co najmniej musi być do wyboru kilka dni, bo wydaje się wysoce mało
    prawdopodobne,że w naszych przypadkach byłyby narzucone aż tak korzystne
    daty.

    Faktycznie, z datami bywa w Banku BPH ciekawie, a badanie tych ich
    zależności może dostarczyć nieco satysfakcji. Np. w numerze rachunku karty
    jest "zaszyta" data generowania wyciągu (nie wprost). Ewentualna próba
    zmiany takiej daty dla karty, musi skutkować zmianą numeru rachunku karty
    (natomiast nie ma żadnego problemu, aby do tego samego rachunku były
    podpięte różne karty, także różnych organizacji Visa<--->MC, byle by miały
    ten sam dzień generowania wyciągu).