  • Data: 2004-01-29 19:55:07
    Temat: Re: BPHPBK - co dalej?
    Od: "pbjs" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - jest to chyba najdrozsza oferta na rynku (9,50 prowadzenie + 2,50 kara
    za
    > nieuzywanie karty + 2 obsluga karty + 1 skrzynka pocztowa = 15 zl)

    No to porównajmy:
    mBank - 20 przelewów * 0,50zł = 10zł
    Inteligo - 20 przelewów * 0,99zł = 19,80zł
    BPH - przelewy free przez Internet.

    Ponadto w opłacie miesięcznej masz debet 2500zł.

    A ponoć mBank miał być najtańszy.

    Zatem na początku określ profil klienta. Jeśli masz tylko 100zł,
    wpłacasz je na ROR i nic więcej nie robisz to wybierz mBank.
    Ja wykonuję ok. 30 przelewów miesięcznie - dla mnie srebrny Sezam
    jest najtańszy.

    pbjs