    From: Mundo <m...@n...gda.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPHa ha tez lezy
    Date: Thu, 1 Jul 2004 21:27:15 +0000 (UTC)
    Sender: root <r...@g...oi.pg.gda.pl>

    Jasiu II <b...@s...pl> napisal:
    > Sprawa dotyczy nie systemu internetowego ale przetwarzania danych w systemie.
    Pamietajcie ze byl
    > koniec miesiaca oraz kwartalu, kazdy Bank ma takie problemy z przetworzeniem takiej
    ilosci danych.
    > Czy mBank czy inny, dlatego dzisiaj pózniej zaczely funkcjonowac systemy IT.

    no i co z tego... ???
    mnie jako klienta interesuje czy w danym momencie moge sie zalogowac do systemu i
    wykonac np przelewy...

    teraz BPH lezy - nie mozna sie zalogowac... zadzwonilem na infolinie bo zadnego
    komunikatu nie bylo... a na to czlowiek z serwisu ze mam poczekac pol godziny...
    Poczekac to akurat moge.. ale nie o tej godzinie.... ;) zreszta nie po to mam dostep
    przez internet zeby czekac w "kolejce"... - q....<piiii> w koncu za cos place co
    miesiac... <nie z wyboru dodatkowo>.
    Najgorsze jest to, że obsluga techniczna uwaza, ze brak jakiegokolwiek komunikatu to
    jak najbardziej normalna sprawa... <piiii><piiii>
    Ogolnie syf w tym BPH.....

    Moze po jednym telefonie nie powinienem oceniac banku... ale jestem jeszcze
    naładowany po tym telefonie tak mnie gość zbulwersował...