eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPHahahaRe: BPHahaha
  • Data: 2006-03-16 09:40:44
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: Grzegorz <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 15 Mar 2006 19:02:32 +0100, Marcin napisał(a):

    >>
    >> To jest bardzo ciekawe. Najpierw był mail do firmy, przeforwardowany do
    >> wszystkich już wewnętrznie. Potem jednak pojawiły się maile skierowane do
    >> konkretnych osób.
    >
    > Ale to nie wyklucza pomyłki pracodawcy. Pomylił sie - każdemu sie zdarza, a
    > potem prosił w banku o wycofanie. Opiekun klienta przesyła informację
    > zwrotną żeby poprosił pracowników - będzie szybciej. Nie trzeba rozpoczynać
    > oficjalnej PROCEDURALNEJ ścieżki. Czyli storno dla pracowników mających
    > konta w BPH i prośba do innych banków o zwrot. to TRWA. Pracodawca obwinia
    > bank - bo tak mu wygodniej.
    > Sami sobie tych maili waszych nie wzieli - wieć pracodawca miał ku temu
    > powód żeby im je dać.
    >
    >
    > Ale to tylko wariant.
    >
    > Marcin


    TO bank się zwraca do nas, nie pracodawca. Już to widzę jak w wyniku
    pomyłki pracodawcy bank by nam cokolwiek wysyłał...


    Grzegorz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1