eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu. › Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
  • Data: 2011-05-11 08:46:34
    Temat: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za propozycje marzy ~4.5% podziekowali, propozycje marzy ~2% przyjeli.

    na dzien podpisania umowy mialem marze ok. 1,1 -chcesz dalej dyskutowac?

    > BTW, artykul wspomina, ze ,,klienci'' (wiec tez i ja, ktory mam gdzies
    > zabawe w wierzbowskiego?) nadplacili nieslusznie BRE ~3.5mln zl. Na razie
    > wyskoczyliscie (juz beze mnie) z kolejnej banki na proces, ktory walczy
    > jedynie o racje. Moze jakies zaklady ile kancelaria zawola na odwolanie
    > instancje wyzej, plus w wypadku wygranej, za procesowanie się juz o kase?
    > Zrowna się z 3.5banki?

    2. instancja jest juz w umowie zapisana i wynosi tyle samo co 1. i nie ma
    zadnej doplaty za wygraną.
    a myslisz, ze kto placi za nasz rachunek w przypadku przegranej banku?! :)
    ja tam oszacowalem swoje ryzyko i mi wyszlo, ze mam malo do stracenia w por.
    do tego co moge wygrac.
    na tym polega zycie-mozna zaryzykowac i stworzyc sobie szanse na wygraną a
    mozna nie ryzykowac i sobie zyc spokojnie, bezproblemowo a i tak ciezarowka
    Cie moze na pasach potrącic...