eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu. › Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
  • Data: 2011-05-11 18:18:24
    Temat: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 May 2011 15:05:32 +0000 (UTC), Michal Tyrala wrote:
    > Tzn jaka wg Ciebie mozna teraz *realnie* dostac marze na kredyt walutowy w
    > BRE?
    >
    > W EUR wiem na pewno (~2%), franka moge sprawdzic jak nie wywalilem symulacji,
    > ale bylo to jakos 2x wiecej.
    > Dane na styczen 2011.

    Proponowane oprocentowania na 11.01.2011:
    CHF: 4.31% (->marza ponad 4%)
    EUR: 2.99% (->marza ~2%)
    PLN: 5.46% (nie chce mi się szukac WIBORa z wtedy...)

    Kredyt w CHF z 2004r mam obecnie na 2.6%, wiec troche odwazna ta teoria,
    ze mozna z ulicy dostac lepsze warunki niz proponuja dla starych kredytow...
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns