eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank (Multibank, IzzyBank wkrotce mBank) SLEDZI SWOICH KLIENTOW!!!Re: BRE Bank (Multibank, IzzyBank wkrotce mBank) SLEDZI SWOICH KLIENTOW!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fargo.
    cgs.poznan.pl!news.internetia.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE Bank (Multibank, IzzyBank wkrotce mBank) SLEDZI SWOICH KLIENTOW!!!
    Date: Wed, 15 May 2002 22:52:15 +0200
    Organization: Aster City Net
    Lines: 20
    Message-ID: <a...@K...Brywczynski>
    References: <abtoaj$68m$1@news.tpi.pl> <abtqes$pl4$1@korweta.task.gda.pl>
    <abtran$9g3$1@news.tpi.pl> <abtsve$ord$1@news.tpi.pl>
    <3...@g...pl> <abuf97$egv$2@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 135-dzi-1.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1021496219 50614 62.121.64.135 (15 May 2002 20:56:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 May 2002 20:56:59 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.5
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    User-Agent: Hamster/1.3.23.150
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:182313
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <b...@p...com> napisał(a):

    > sieci to juz naduzycie. Przechowywanie danych o tym, ze Bartek
    > Labczyński interesował się kredytem na mieszkanie, bez wyraznej
    > zgodny z jego strony to NADUZYCIE.

    Ale jak przygotują lepiej dostosowany do potrzeb Twoich i Tobie
    podobnych kredyt, to się ucieszysz, prawda? Im naprawdę nie
    chodzi o to, żeby wiedzieć, czy X interesuje się tym, czy tamtym,
    ale żebyś był zadowolony z ich usług i pozostał klientem na dłużej,
    a nie zniechęcony nie przystającymi do Twoich potrzeb usługami
    odszedł do konkurencji (która może okazać się gorsza, choć z
    pozoru lepsza). CRM to układ typu win-win.

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind
    www.brywczynski.tk Electric raven met me there
    UIN:27412398 To see what we could find

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1