eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank (Multibank, IzzyBank wkrotce mBank) SLEDZI SWOICH KLIENTOW!!!Re: BRE Bank (Multibank, IzzyBank wkrotce mBank) SLEDZI SWOICH KLIENTOW!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE Bank (Multibank, IzzyBank wkrotce mBank) SLEDZI SWOICH KLIENTOW!!!
    Date: Thu, 16 May 2002 10:09:49 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <abvpe2$49v$1@news.tpi.pl>
    References: <abtoaj$68m$1@news.tpi.pl> <abtqes$pl4$1@korweta.task.gda.pl>
    <g...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: pz30.dhcp.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1021536515 4415 80.48.201.30 (16 May 2002 08:08:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 May 2002 08:08:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:182372
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    news:g7c5euoibe9kbpkmmqivh064uj94o33tri@4ax.com...
    > On Wed, 15 May 2002 16:14:42 +0200, "camokiller" <c...@h...pl>
    > wrote:
    [...]
    > A jakie sa praktyczne efekty jego dzialania dla klientów ?
    > Dzwonia, mailuje czy co ?

    Jestem ich klientem od czasu połączenia handlowego z citi czyli już ponad
    rok.
    Aktywnie korzystam z BSKOnline i kart płatniczych. Tak się złożyło, że
    również
    polisę mam w NN. IMHO jestem modelowym przykładem i ... jak narazie nic,
    kompletna cisza ani telefonu, ani oferty "specjalnie dla mnie".

    > >Nie wiem skąd mają takie dane, ale na przykład ING (Cała grupa, a nie
    > >tylko bank) takiego działającego CRM'a ma już od jakiegoś czasu.

    Mała złośliwość.
    Może ostatnio próbowali ten system włączyć i stąd ten pad systemu

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1