  • Data: 2002-09-29 19:56:56
    Temat: Re: BRE chce przylaczyc Fortis Bank Polska
    Od: RobertS <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stefan napisał(a):

    > PKI udostępnia również usługę potwierdzenia doręczenia przez zaufaną stronę
    > trzecią (np. centrum certyfikacji), zresztą tak się dzieje w wypadku każdego
    > przelewu Elixir. Tutaj trzecią stroną jest KIR, który przeprowadza operację
    > (nie wiem jak to jest technicznie zrobione, ale być może wykorzystują klucz
    > publiczny) . Tak to też może się odbywać. Także znakowanie czasem,
    > potwierdza w 100% zlecenie. Przeczytaj coś na temat PKI i usług jakie
    > zapewnia. Niezaprzeczalność także jest wśród nich.
    nie zrozumiales mojego listu
    twierdze ze banki (urzedy itp) jesli nie beda mialy przygotowanego
    interfejsu
    do obslugi podpisu cyfowego to aby byc w zgodzie z ustawa podadza jakis
    adres e-mail na ktory bedziesz mogl wyslac costam podpisane jak trzeba
    ale
    adresat tobie tego nie potwierdzi, ani tego nie zrealizuje dlatego
    ze swiadomie nie bedzie tego chcial zrobc
    i tyle, jesli nie beda chcieli to nikt ich do podpisu nie zmusi
    bo w protokole emajlowym nie ma zdefiniowanych potwierdzen
    a jak przyjdziesz do nich osobiscie to bedziesz mogl sie podpisac
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt