eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE -- porażki › Re: BRE -- porażki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!newsfeed-fu
    si2.netcologne.de!feeds.phibee-telecom.net!feeder.news-service.com!feeder2.camb
    riumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 28 Jul 2010 11:03:02 +0200
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE -- porażki
    References: <i27m95$8ij$1@inews.gazeta.pl> <i27qjc$ma3$1@inews.gazeta.pl>
    <i28q16$705$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <i2aad4$rp2$1@inews.gazeta.pl>
    <i2kj8f$bh7$1@news.onet.pl> <i2lr1p$f0g$1@inews.gazeta.pl>
    <4c4e987e$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2n3p9$5dc$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i2n3p9$5dc$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <4c4ff241$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.170.50
    X-Trace: 1280307778 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17090 83.12.170.50:50455
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:532804
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > witrak() pisze:
    >
    >>>> IMHO sprzedawca NIE MA PRAWA odmówić przyjęcia karty wyłacznie
    >>>> dlatego, że w jego mniemaniu zdjęcie nie pasuje do właściciela.
    >>>
    >>> Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia karty z dowolnego powodu, albo i
    >>> bez powodu. Nie ma jedynie prawa odmówić przyjęcia złotych polskich.
    >>
    >> A w takiej sytuacji instytucja, z której ma czytnik, ma prawo (ale nie
    >> obowiązek) rozwiązać z nim umowę :-)
    >
    > ....co w sytuacji klienta, chcącego akurat zapłacić kartą, niczego
    > istotnego nie zmienia... :-)
    >

    Oprócz tego, że karmi jego ego ;-)
    I (choć z opóźnieniem) łagodzi frustrację ;-)

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1