eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBSK - oplataRe: BSK - oplata
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.polbox.pl!not-for-mail
    From: l...@h...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BSK - oplata
    Date: 9 Dec 2003 10:51:41 GMT
    Organization: Swiat Internet S.A. - Grupa Netia
    Lines: 28
    Message-ID: <br49ft$3cc$1@news.polbox.pl>
    References: <br439t$r83$1@news.polbox.pl> <b...@b...kjonca.bogus>
    NNTP-Posting-Host: gate01.e-con.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.polbox.pl 1070967101 3468 213.186.85.218 (9 Dec 2003 10:51:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Dec 2003 10:51:41 GMT
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:272538
    [ ukryj nagłówki ]

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > l...@h...pl wrote:
    >> Witam
    >>
    >> Sprawa dotyczy rachunku OKO w Banku Slaskim. Dla tego rachunku
    >> comiesieczny wydruk stanu konta jest bezplatny. Ale co jakis czas,
    >> zazwyczaj kiedy miesiac ma 31 dni doliczana jest jakas dodatkowa oplata
    >> rzekomo za "wyciag automatyczny". W sumie to tylko 2.5 zl. Kilka razy bylo
    >> tak ze te oplate pozniej w ciagu miesiaca zwracano - z jakims dopiskiem
    >> "zwrot oplaty za wyciag automatyczny" z jakiejs tam konsoli operatora.
    >> Pare razy natomiast zdarzylo sie tak, ze zadnego zwrotu BSK nie dokonal.
    >> Spotkal sie ktos z czyms takim?
    > reklamuj. prawdopodobnie "komuś się zapomniało" , że oko to nie ror i do
    > niego wyciągi są (jeszcze ?) bezpłatne. Ale, że ktoś inny pewnie o tym
    > pamieęta to ci kilka razy skorygował.
    > Ja miałem tak raz i po reklamacji zaczęło działać jak należy.

    No właśnie już raz reklamowałem - chyba z 2 miesiące temu. W
    odpowiedzi na moje pismo dostałem odpowiedź, że ta kwota została mi
    zwrócona i napisano żebym sie pofatygował do oddziału banku i zmienił
    sobie termin przesyłania wydruków. Teraz po raz kolejny naliczyli sobie.
    Coś chyba tu nie tak. Przecież nie będę co 2 miesiące pisać pismo w tej
    samej sprawie, biegać do banku, tracić czas, etc.
    A czy przy stoisku gdzie zakłada się rachunki i tego typu rzeczy - czy ci
    pracownicy mają uprawnienia do dokonania takiego zwrotu? Czy znowu muszę
    pisać to samo pismo i składać w sekretariacie?

    lamt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1