eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK 3D Secure - chamska próba "zachęty" do skorzystania z usługi. › Re: BZ WBK 3D Secure - chamska próba "zachęty" do skorzystania z usługi.
    From: "Curious" <c...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK 3D Secure - chamska próba "zachęty" do skorzystania z usługi.
    Date: Wed, 2 Jul 2008 12:28:03 +0200

    > Przed odpaleniem 3D tak miałem, później przez chwilę korzystałem z 3D i
    > po ponowym wyłączeniu przy płatności allegro przez Polcard znowu to samo
    > czyli za 3 razem przechodzi. Karty już prawie nie używam i tylko czekam
    > na wenę aby się jej w końcu pozbyć.

    Przy placeniu eCardem nie ma tych problemow - nie obsluguja zdaje sie tego
    3D Secure.

    Generalnie lubie te karte. Jest ladna, dostalem 250 PLN od BZ WBK (zgodnie z
    warunkami promocji), 1000 punktow PayBack. Z kazdej platnosci punktow
    przybywa, szczegolnie przy platnosciach Allegro.
    Nie jest zle, tylko te proby zmuszania do 3D Secure sa irytujace.